Träningsvärk

Idag är det måndag och jag valde att stanna hemma och sova ut istället för att följa med min värdsyster som skulle sitta barnvakt. Jag behövde verkligen sova och sen tänkte jag att det var bra om jag tvättade lite också. Träningen igår var jobbig, att volta i en timme utan paus tar verkligen på krafterna och att sedan ha två timmar vanlig träning efteråt är tufft. Men men, jag har snart fått tillbaka mina muskler!

Idag är det träning med skollaget också. Jag tror vi ska öva på något inför picknicken på skolan på torsdag. Det ska bli kul att se vad det är för folk som går på skolan.



Gamla Varistydräkten som vi fick ta foton i, i söndags. Dom nya ska komma senare och då ska vi ta bilder i dom med. Lägger upp en bild på nya dräkten sen också.

Kommentarer
Postat av: Anonym

najs ;D kommer du vara med och göra nåt nummer på den där picknicken?;)

2009-08-18 @ 21:33:55
Postat av: sofia

uhh, seximama ;)

2009-08-18 @ 21:57:55
URL: http://sjuttondejuni.blogg.se/
Postat av: Patrick

Hey,

Jag vet inte om mitt meddelande kom fram. Men jag vet inte riktigt vilket bolag jag kommer att använda då vi inte har någon aning om vilket som är det billigaste.



Vilket använder du?



Patrick

2009-08-19 @ 16:11:50
URL: http://ptricks.blogg.se/
Postat av: My

SNYGGT! Åh jag vill också åka till USA och ha kuul!

2009-09-02 @ 12:45:31
URL: http://mydustlandfairytale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0