Träning med JV

Igår hade jag "träning" men JV innan dom skulle ut och heja på JV fotbollslaget. JV står för Junior Varsity och är de lite sämre lagen. Jag skulle lära mig några nya ramsor till matcherna framöver, eftersom jag kunde två till matchen i fredags. Jag stod mest och log och försökte se söt ut, eller nåt... I alla fall så bjöd JV coachen in mig och sa att jag fick träna med dom så att jag lär mig ramsorna. Jag har träning med dom imorgon också innan träningen med allstarlaget.

Jag tycker att det är lite märkligt att det är JV-coachen ser till att jag lär mig ramsorna och inte coachen som jag har. Det finns en anledning, men det behöver vi inte skriva här :) I alla fall när jag kom till träningen innan matchen igår så får jag en påse av JVcoachen. En liten goodiebag med lite saker i, jag tycker att det var supergulligt gjort av henne! :)


Kommentarer
Postat av: Farmor

Vi har mycket att lära här i Sverige.Som jag förstår så blev du väl jätteglad. Det var ju mycket saker du fick. Puss,Puss.

2009-09-03 @ 20:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0