Picknick

Picknicken var ingen vanlig picknick haha. Det var mer en trätt där lagen skulle samlas och presenteras. Först bjöds det på lite mat, korv med bröd och potatissallad och sedan var det dags för presentationen av lagen. När det kom till Varisty Cheerleadinglaget så var jag först. Min coach talade om att jag var från Sverige och att jag endast varit i laget ett par veckor. Hon försökte också utala mitt efternamn med svenskt uttal. Det var lite gulligt tycker jag! Idag när jag kom till gymmet (inte för att träna) så ger en av kvinnorna som jobbar där mig en liten teddibjörn och en Ohio Valley Allstarsskallra, det var också väldigt gulligt!

En sak som jag inte tycker om, som jag aldrig tyckt om är när folk talar om att jag ser ung ut! Här har jag fått höra det två gånger under en kortare period. Första gången var min coach:

Coach: How old are you?
Jag: I´m seventeen.
Coach: Really, you look young.

Och idag på picknicken frågade en killkompis till min värdsyster:

Killen: Oh, who is your freshmanfriend?

För er som inte vet kallas man för freshman första året man går på High School. Det är det året man är 14!! år.



Nallen och skallran som ja fick idag :)



Måste bara visa hur pateotriska dom är här. Amerikanska flaggan är överallt!

Kommentarer
Postat av: Farmor

Hej hjärtat,det tyckte Farmor också var gulligt,det bevisar att de vill att du ska känna dig välkommen och hemma där.

2009-08-21 @ 16:39:23
Postat av: Patrick

hahhaa, va kul!!! =)

2009-08-22 @ 01:02:38
URL: http://ptricks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0