Parad i grannstaden

Idag var det en parad i Parkersburg som min äldre värdsyster var med i. Vi satt i en cab, min värdpappa och jag och hon satt därbak och kastade ut godis till publiken. Det var en väldigt lång parad och det var lite synd att jag inte kunde se hela. Jag tyckte alla fall att stämningen där var helt otrolig. Alla vinkade och min värdsyster satt där och kastade ut massa godis till alla barnen i publiken iförd sin krona. Jag glömde kameran hemma så jag tog lite bilder med mobilen istället.

Till anonym: Nej, jag får inget studiebidrag när jag är här.

Btw, så hittade jag två asroliga bilder när jag tittade igenom mobilen, lägger upp dom också! Sorry guys! ;)






















Kommentarer
Postat av: LOUISE

Hej tjejen, jag är ockå över Atlanten som utbytesstudent :) Är det okej om jag länkar din fina blogg?



Kram Louise

2009-08-23 @ 05:12:48
URL: http://teasinglucy.blogg.se/
Postat av: Farmor

Lite skillnad mot livet här hemma, kul att vara med om för dig.tänk vad de hittar på,det är typiskt Amerikanskt.

2009-08-23 @ 10:33:52
Postat av: joannee

hahahaha amande vafan!

2009-08-23 @ 13:36:22
Postat av: Anonym

du har en lektion i vilka bilder man får lägga upp och inte lägga upp väntande här hemma....

2009-08-24 @ 17:34:33
Postat av: Lodarn

du har en lektion i vilka bilder man får lägga upp och inte lägga upp väntande här hemma....

2009-08-24 @ 17:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0