Mycket som händer och lite som jag kommer ihåg att berätta!

Min dag har varit fylld med saker idag. Mest har jag nog suttit i en bil för att åka till alla ställen. Jag har bland annat varit hemma hos familjen Ross, på gymmetx2, hemma x4, på bion, på don Emilio´s och i köpcentret. Sen var jag med min äldre värdsyster Kiah på Parkersburg Festival. Det gick rätt fort och hon var där för att representera Belpre eftersom hon vann Miss Belpre 2009 för någon vecka sen! Dollarn går ner också, yeay! Det betyder att jag får mer dollar för mina svenska kronor.

Om det är något ni undrar över så är det bara att fråga. Mycket har jag vant mig vid så det känns inte så spännande allt nytt längre. Att jag till exempel bara använder handduken här en gång innan jag slänger den i smutsen? Haha! Det var min värdfamilj som sa åt mig att göra det, dom gör likadant.


Den låg på 7.02 när jag tog ut pengar tidigare idag!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilka miljöbovar! Inte ens på hotell får man ju ny handduk varje dag. (har dom bacillskräck??) Puss mitt hjärta

2009-08-22 @ 10:39:27
Postat av: Anonym

Får du nå studiebidrag från Sverige, eller måste du spara alla pengar själv som du ska använda i usa?

2009-08-22 @ 11:37:38
Postat av: thea

haha dom verkar goa du, får du tvätta själv eller gör dom det åt dig?

2009-08-23 @ 15:46:57
URL: http://livetsomthea.blogg.se/
Postat av: Pappa

Men det är ju precis som hemma:::

2009-08-25 @ 18:28:21
Postat av: EMMA

Hej! Jag har en fråga angående dollarn.nu :)

Vad visar den egentligen? är lite trög x)

Svara gärna till hotmail om du har tid och lust. kram

2010-10-24 @ 15:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0