Mitt schema

Nu har jag äntligen fått mitt schema för skolan, det ser ut såhär och det är uppdelat i perioder:

1st: Study Hall
2nd: American Government
3rd: Buisness Law
4th: English 3
5th: Advanced P.E
6th: American History
7th: French 3
8th: Pre-Calculus

Study Hall är precis som det låter, en timme där man får göra sina läxor. Eller om man inte har några läxor får man på min skola sova. Sovmorgon!

American Government är lektioner om deras statsskick.

Buisness Law har jag egentligen ingen aning om vad man gör i. Jag antar att det handlar om olika lagar och sånt.

English 3 är engelska, som svenska hemma ungefär.

Advanced P.E är avancerad idrott.

American History är precis som det låter, amerikansk historia.

French 3 är franska, skolan hade inte 4 tyvärr.

Pre-Calculus är matematik, den ska tydligen vara svår så jag kanske kommer att få byta ut den.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Okej, då ärdet alltså bara att packa en massa sommarkläder, detlåter ju inte fel =). Speciellt med tanke på att sommaren här hemma inte har varit allt för bra. Vart i Ohio bodde du, fick för mig att jag läste att du bodde i Columbus eller? Hur länge har du varit nere?

2009-08-17 @ 21:53:50
URL: http://emeliem.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0