Imorgon åker jag

Jag har suttit uppe nu för att kunna skriva just detta: Imorgon drar jag iväg till USA, United States of America, NYC! Just nu känner jag mig taggad för att åka iväg! Om ni ser mitt plan får ni vinka från marken, allright?

Idag var det middag med en del av släkten, det var trevligt med riktigt god mat. En av mina kusiner ska om några dagar åka iväg på Kockkollo. Jag började asgrava när jag hörde det, inte åt själva kollot utan åt ordet. Jag tror jag ska berätta för min värdfamilj att min kusin ska iväg på "Kockcamp", det vore askul! Nördvarning no.1 men ändå, haha! I bloggen är det min humor som gäller, moaha :)


Hade en hel del nya besökare igår, är det något ni undrar över är det bara att skriva en liten kommentar.


Kommentarer
Postat av: Patrick

Yeah, you better stay in touch :) ♥

2009-08-03 @ 08:12:13
URL: http://ptricks.blogg.se/
Postat av: Farmor

Bra att du tyckte maten var god. Farfar säger: glöm inte passet, och tvätta fötterna innan passkontrollen så du inte luktar pyton, för du vet hur det går till där.Ha det nu så bra, var rädd om dig,Farmor och Farfar Älskar dig, Kram Farmor.

2009-08-03 @ 09:55:36
Postat av: Maria N

Heej igen !



Jo jag ska åka med STS. Vad ska du åka med ?

2009-08-03 @ 11:56:53
URL: http://thehighschooldream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0