Första skoldagen imorgon

Imorgon börjar skolan vilket är något jag ser framemot. Jag är lite nervös men det kommer nog att gå bra! Jag var på skolan idag för att veta vilka salar jag ska vara i och vart mitt skåp ligger och så. Jag träffade också lärarna och alla var jättetrevliga. Sedan har jag inte gjort så mycket, vi åt lunch på ett ställe bredvid skolan. Fy, det var verkligen jättedålig service! 1 timme och 20 minuter satt vi där...Jag har varit på promenad idag också, yeay, kan ju vara bra om jag rör lite på mig hehe.

Ikväll vet jag inte vad som händer, jag ska tvätta lite och sen fortsätta förbereda mig för skolan imorrn, haha! :)

Kommentarer
Postat av: Farmor

Hur långt var det till skolan? Skriv lite med och berätta om skolan när du kommer igång.Puss Farmor

2009-08-28 @ 12:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0