.

Idag har jag inte gjort så mycket, eller jo egentligen men. Jag gick upp vid tio ungefär och då var ingen hemma. Jag städade mitt rum lite satt vid datan osv. Vid tolv kom min värdmamma och värdsyster hem tillsammans med alla barnen som dom sitter barnvakt för. Så fyra barn var det i vårt hus och åt lunch. Efter lunchen åkte vi och bowlade ett tag, jag var bäst? Inte. Efter det åkte vi till gymmet, sedan för att lämna av några av barnen och sen åkte vi hem igen. Och här sitter jag nu och vet inte riktigt vad jag ska göra. Jag kan följa med min värdsyster till gymmet och sitta där i en timme eller så kan jag stanna här hemma. Vi får se vad jag kännner för!

Förlåt för meningslöst inlägg men det har liksom inte hänt så mycket. Eller jo, en lite rolig sak. Barnen som dom passar blev superförvånade idag över att jag inte prövat oreo´s (en slags kaka) och något mer som jag inte vet namnet på. Eftersom jag inte hade gjort det trodde dom att sverige var ett ungefär som ett utvecklingsland och började fråga om jag smakat jordgubbar och annanas och om vi har hästar och kor i Sverige haha.

Kommentarer
Postat av: Farmor

Det hörs att barnen har noll koll på vart Sverige är,det kan ju också vara så att de ej är så stora

2009-08-21 @ 16:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0