En snabbis

Alla dagar bara försvinner förbi här, det händer saker HELA tiden, men det är skoj! Igår så åkte jag runt i området med Kristy ( min värdmamma) och följde med henne när hon skulle uträtta några ärenden. När vi kom hem var det dags att åka iväg till en festival som dom hade i "staden" bredvid. Där ställde även mina systrar upp i en skönhetstävling, den äldre systern Kiah vann titeln Miss Boultre (?). Det var PRECIS som på film, ni vet dom går först och visar upp sig och presenterar sig vilka dom är, och sen får dom komma upp på scenen en gång till och svara på tre frågor. De flesta om samhället och hur människor påverkas. Sedan var det dags för att visa upp sin aftonklänning och då kom dom ut på scenen tillsammans med en eskort. Såå amerikanskt kan jag säga! När vi kom hem vid 10 beställde vi hämtpizza till middag.

Idag ska vi iväg till någon slag pool med saltvatten i och ha picknick. Sen på kvällen ska vi iväg tlll Ohios huvudstad Columbus och lyssna på en konsert. De som spelar är Rascal Flats, har adlrig hört om dom tidigare, men det blir skoj!

Min engelska är inte något vidare, jag har svårt att uttrycka mig och jag förstår ungefär hälften av av dom säger, haha. Fast jag nickar och ler så allt flyter på iaf!

Nära och kära, jag kommer snart att få ett amerikanskt nummer. Ni ska få det då så kan ni ringa mig där hemmifrån. Puss!

Kommentarer
Postat av: joanne

åååh amande du verkar ju ha det underbart!

kepp up the updates ;D<33

2009-08-09 @ 19:48:39
Postat av: sofia

pizza pizza pizza ;)

2009-08-09 @ 21:29:03
URL: http://sjuttondejuni.blogg.se/
Postat av: CASSI DA QUEEN<3

omg!! rascal flats! lyllos dig, han är så jävla bra!!!

2009-08-09 @ 22:28:24
URL: http://casses.blogg.se/
Postat av: Farmor

Full fart ser vi,härligt med en sådan familj som vill så mycket.Solen skiner även idag, i morgon åker Farmor till Blidö.Kram Farmor&Farfar

2009-08-10 @ 21:02:40
Postat av: Kim

Haha, mitt motto; Nicka och le, nicka och le!

Ha det så bra på andra sidan vattnet! (:

2009-08-11 @ 19:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0