En lugn söndag

Idag vaknade jag upp vid halv elva, jätteskönt att sova ut! Jag åt frukost och som vanligt frågar jag alltid om det är okej att jag äter frukost. Min värdfamilj har sagt åt mig att jag ska ta det jag vill ha, men eftersom jag är ganska försiktig av mig så känner jag oftast att jag tränger mig på. Idag sa dom åt mig igen att det är bara att ta vad jag vill ha. "Känn dig som hemma", så jag jobbar på det. Och lyssna, jag tog faktiskt en banan idag utan att fråga om lov, Yeay, jag gör framsteg.

Efter frukosten tog jag det lugnt ett tag och sedan åkte Kiah (min värdsyster) och jag till hennes kompis Christina. Vi hängde där ett tag och sedan åkte vi till farmen för vi skulle köra fyrhjuling. Men den ena fyrhjulingen ville inte starta och den andra hittade vi inte så vi ska göra det någon annan dag istället. Istället åkte vi till Kiah´s söta kusin och var där ett tag och sedan åkte vi till hennes häst och matade den med äpplen.

Bilder från dom gigantiska majsfälten:







Jag och majsfälten, hahhaa!


Kommentarer
Postat av: nyfiken:)

GIllar din blogg!:) måste bara fårga vad du åkte md för bolag?

2009-08-16 @ 18:04:41
Postat av: Sofia

amanda, saknar dig här hemma men som tur är verkar du ha det super iaf, slipper man oroa sig (a) <3

2009-08-16 @ 18:08:13
URL: http://sjuttondejuni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0